Mys

Det här har varit en riktig myshelg :-) Eller ja fredags var kanske inte så mysigt för fick ställa in bio med Jojo bara för dumma magkattaren var och spökade! Men igår blev det iaf filmkväll med Hannaplutt, blev as usual en skräck/thrillerkväll! Och ikväll efter repet bar det av till Årsta och Elinpelins nya lägenhet som jag, hon och Jojo invigde lite med middag på golvet bland annat ;-) Alla som sett mina facebookstatusar ikväll lär ju ha fattat att vi var ganska flummiga... men det brukar ju bli så när vi tre är i farten ;-D Nu har jag äntligen lyckats göra klart programmet till vår konsert på tisdag också, lyckades till och med med det jag inte kunde göra först hihih XD

Nu sitter jag här i köket och skrattar åt min bror. Han är lite rolig ibland... typ som nu när jag ba:
- Jag har ont i halsen.
Han: Kom inte nära mig då
Jag: Men jag är inte sjuk, jag är spänd i halsen
Han: Vad är det för divafasoner?!

Hahahah ja, inte visste jag att det var divigt att vara spänd i halsen... Nej, nu är det absolut dags att sova! Bokat ett yogapass 11 imorgon om jag inte minns fel! Natti <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0