Tredje advent

Jag är verkligen en usel bloggare... Men nu ska du få ditt efterlängtade inlägg Jojo! Jo det var ju (igen) en vecka sedan sist så jag har väl lite att berätta...

Kan ju börja med julkonserten. Hade ont i halsen men det gick okej iaf, rösten sprack ju inte vilket jag faktiskt var rädd för att den skulle göra! Så fick Jojo och Elin komma efter många års tjat hahah. Fina blommor fick jag av dem med <3 Så var mammi och pappa där också såklart! Efter en konsert som alla var nöjda med blev det ett glas på ett ställa nära skolan, trevlans! Sedan hade jag sån tur på onsdagen när jag egentligen började 10.15. Jag vaknade halv 12 i panik men fick sedan ett sms om att min rösttekniklärare var sjuk, tur för mig! Så jag kunde fixa mig till ensemblen istället :-) Var på heltidarnas konserter på onsdagen och torsdagen vilket var skoj :-)

I Fredags var det först skola och sedan på kvällen blev det idol/filmkväll med Jojo <33 Vi somnade i soffan till Moulin rouge, vi somnar alltid tidigt i soffan när vi har filmkväll av någon anledning! Å så igår blev det bowling med kussenusse :-D Hahah så roligt, vi brukar kalla varandra Rebeccado och Ingrido (Söderhultshumor), så vi skrev in det när vi bokade. När vi kom till bowlinghallen och killen i kassan kollade vår bokning garvade han lite åt vår dåliga humor... Han uttalade dock våra namn fel! Till skillnad från i somras när jag utklassade Becc trots allt hennes skryt innan var det min tur att bli utklassad igår XD Så efter förnedringen bar det av hemåt för myskväll :-) Det blev lite sällskapsspel med mammi och sen såg vi The Backup plan med J.Lo, faktiskt bra :-D

Idag var jag iväg på Axelssons och fick massage, såååå skönt!

Becc in action!   Fiiina clownskor :-D   Hahahha,älskar att mamma är skittrött och Beccis gör världens kontigaste min ever! <33        

Vi förundrades också över att jag var helblå å hon helrosa, cooooolt! Haha!

Nej, nu måste jag sova! Natti <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0