Julbak

Hehe, ni vet väl att det är veckoblogg som gäller nu för tiden ;-) Att blogga varje dag det är ju överskattat liksom!
Hur kommer det sig att jag alltid bloggar mitt i natten? Hur som helst, nu har jag juuulloov ;-D Inte för att min skola är speciellt jobbig. Eller klart det är mkt intför konserter men det är ju roliga grejjer vi gör! Inte som förra året när man satt och räknade fysik och kemi... Men, en vakcer dag ska jag väl ta och börja plugga något "vettigt" igen, fast sångutbildningen är ju jäkla rolig måste jag säga! Den här veckan har vi typ bara haft utvärderingar... Men igår kom Andreas Carlsson från Idoljuryn och hade föreläsning, roligt! Handlade om att man måste kämpa för sina drömmar typ. Sedan när vi fick ställa frågor efter kom det ganska många som hur det var att jobba med han och hon, hahah. Det roligaste var ju när han berättade om hur det var att jobba med Britney Spears... hon kom in i pumps, såg lite söt ut och kunde inte sjunga. Haha!

Annars har jag väl inte gjort så mkt denna vecka. Beccs kom hit i Torsdags och så gjorde vi massa julgodis och cheesecake (hej fetton :-D). Så sov hon över också såklart :-)... och knuffade som vanligt ut mig ur sängen haha! Igår åkte jag in och mötte mamma i stan, jag ville ha sällis när jag skulle köpa julklappar och fixa nya glasögon. Anväder ju i princip bara linser men hemma kan det vara skönt att ha ett par glajjor och eftersom min syn har blivit sämre sedan nian (då jag fick mina första) var det verkligen på tiden att fixa nya. Har haft så svårt att hitta bågar som jag passar i men hittade faktiskt ett par som var helt okej :-)

Imorgon ska jag och pappsen åka och köpa julgran. Sedan på kvällen kommer Jojo och Elin hit och så ska vi fira lite jul och åka pulka, hihi! Nu ska jag nog snart ta och krypa till kojs! Mio ligger redan och sussar i sängen, natti <33


      Mison ville vara med och baka :-)   Våran finfina      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0