I'm back!

Tjenna!
Flydde Stockholm några dagar, nu när jag har lov och så. En riktig familjetur till mormor och landet, mysigt! Där hände det väl inte så mkt direlt, tog det lugnt och umgicks lite, inte fel det. Kallt var det dock första natten måste jag säga, vi kom ju dit på Trosdagskväll å eftersom det är för trångt hemma hos mormor fick vi sova i stugan och där hade ju inte värmen varit på direkt ;-)

Kom hem igår igen iaf och kände att jag var tvungen att ta igen chilldagarna med lite utgång... eller ja, lite blev det väl inte direkt. Var väl hemma vid 6... Ja, jag kan säga att det blev ganska spårat, som vanligt när jag och Jojo är i farten, fast värre! Haha!

Så här kommer ett litet bildregn från landet och gårkvällen :-)

     

                       


Hahah, alltså det var en crazy natt kan jag ju säga! Å många roliga människor träffade vi. Med det roligaste var nog när jag skulle snacka med bröderna från Sweich, jag kan uppenbarligen inte prata engelska när jag är packad... Eller när Jojo försökte få kontakt med mig genom att sparka på mig, och jag dissade henne! Jag hade annat för mig liksom... Haha! Förlåt gumms!



Skål och godnatt! <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en crazy kväll, tur att lugnet själv kommer på torsdag och lugnar ner dig lite. yeeey

2010-11-14 @ 00:16:06
Postat av: Anonym

låter som en crazy kväll, tur att lugnet själv kommer på torsdag och lugnar ner dig lite. yeeey

2010-11-14 @ 00:16:39
Postat av: Bong

Hahahah ja vad skulle jag göra utan lugnet själv?!? <3

2010-11-14 @ 01:17:08
URL: http://boong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0