Nattligt inlägg

Nu borde jag sova, därför jag bara är hemma den här helgen jue, ta igen massa sömn! Men jag är inte trött så det får bli ett inlägg lite såhär på kvällskvisten ;-)

Idag körde jag och Jojo spinning igen, och det är ju en ny upplevelse varje gång... Vi kommer till friskis, byter om och går och sätter oss å väntar på att bli insläppta i spinningsalen. Så kommer det en gubbe (50, 60årsåldern), gråhårig och en inte allt för liten ölkagge. Jag kollar på Jojo och hon ser lika förvånad ut som jag. Det kändes liksom ganska komiskt och jag tror båda hade lite svårt att hålla sig för skratt. Hur som helst körde passet igång och Lars presenterade sig själv och säger att det som är så bra med de här passen är att man får sjunga med. Det är här jag börjar få lite hopp för Lars, han verkar ju störtskön liksom! Och gissa om han inte var det då? Han körde dansband genom hela passet och sjöng glatt med i alla låtar hahahah XD Och jag måste erkänna att jag hade lite svårt att inte sjunga med ibland (då i de "vanliga" låtar han hade fått omgjorda till dansbandversion), hahah! Så det blev faktiskt ett väldigt roligt, om än annorlunda spinningpass idag! Så nu ska vi inte vara så fördomsfulla i fortsättningen inte.

Ikväll har jag glott på film. Mamma underhöll mig lite med sin skönsång i pausen också... Hon började sjunga och vicka på rumpan till så fint som bara föräldrar kan och jag börjar fnissa lite. Min mamma har inte världens bästa sångröst, hon är ganska tondöv...
Mamma när hon märker att jag garvar: Men vadå jag vill ju faktiskt träna på låten men det är ju ingen som sjunger den som jag!

Hahahah, nää det är allt bra konstigt det alltså! Nu ska jag ge sovandet ett försök! Natti <33


Kommentarer
Postat av: lugnet själv

hahahhhah margaret xD

2010-11-14 @ 13:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0