Söndag, nej måndag!

Värst vad jag har blivit duktig på att blogga! Hihih. Igårkväll kom ju kusinen hit, filmkväll blev det! Hahah, eller först så kollade vi faktiskt på Beck (jag, mamma och hon). Hon och mamma har nån kärlek till såna där deckare så man kan ju inte göra så mkt annat än att offra sig ibland liksom ;-) Hahah, nä men för att vara Beck tyckte jag faktiskt att den var ganska bra, å så var ju Björn Gustavsson med... och honom tackar man ju inte direkt nej till ;-D Även om han bara är med i några sekunder...

Sen såg vi iaf The Box som vi hade hyrt och det var den konstigaste filmen jag nånsin sett! Alltså den var bara helt störd, å obehaglig som f*n! Usha. Så den rekomenderar jag inte! Sedan var plutten här hela dagen idag också, och självklart skulle vi ju äta våfflor till frukost idag igen... hon tror ju att det här är ett hotell eller något, hahah! <33

Nu funderar jag på att sova, eller kanske kolla lite Vampire diaries innan :-) Imorgon ska jag, Jojj och Pelin på inspelningen av Hellenius hörna som Jojo fått gratisbiljetter till. Får se om det är några roliga där, annars har vi ju iaf Hellenius himself liksom ;-) Pussen och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0