Tisdag

Ujuj, jag är faktiskt ganska trött... sov en liten timma i natt så idag har inte varit den roligaste dagen. Fast jag har ifs typ vant mig vid att inte sova... Nu har jag dock märkt att jag är helt spänd i rösten vilket antagligen är för att jag sovit så lite å det är ju inte så kul eftersom vi har julkonsert nästa vecka... aja.

Idag var det iaf massa rep i skolan. Jag ha rju bara en låt till julkonserten eftersom jag var sjuk hela förra veckan så det är lite tråkigt, men nu har det kommit till en del roliga körnummer å så ska jag fixa lite program å kläder å så istället.. så jag kommer ju få att göra ändå ;-) Det kommer bli full rulle tills nästa tisdag helt enkelt!

Ikväll när jag skulle åka hem från skolan missade jag att gå av tuben, fast egentligen gjorde det inget för jag brukar gå av i Blåsut men Sandsborg e lika nära så^^ Sedan när jag kom hem höll jag på att glömma larma av också, way to go liksom! Så nu ska jag väl återigen ge sovandet ett försök, men om jag inte kan sova snart tänker jag gå till en läkare och kräva sömnpillerutter! Hihih.

Natti <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0