Tisdag

Idag var det back to school som gällde! Känns som jag har haft lov hur länge som helst även fast det bara var en vecka, så det var kul att komma tillbaka :-D Däremot har jag lyckats ställa om dygnet helt (som jag alltid gjorde när jag var "liten" hahah) och somnade inte förren efter fyra någon gång inatt. Så jag var ju sådär lagom pigg när väckarklockan ringde imorse ;-P Men kom upp iaf, skulle liksom inte varit så bra att missa skolan idag eftersom vi skulle öva inför lunchkonserten som är nästa vecka. Skippade dock spinningen, så det var ju tur att jag hade bokat pass tills imorgon med XD Istället somnade jag när jag kommit hem, tänkte lägga mig å ta en liten powernap men det blev visst en powernap på tre timmar... Bra bong, jättebra!

Menmen nu tänkte jag väl iaf göra ett försök på att sova, bara jag somnar innan fyra är jag glad ;-) Igår var föresten jag och Pelin på bio och såg the somantics, bra chiclit med många kända ansikten! Adam Brody var med t.ex, me like! Det var Cosmopolitan som fixat en filmkväll så vi fick goodibags å lite också, perfekt start på veckan var det iaf :-)

Nu ska jag krypa till kojs! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0