Tjoooo!

Tjoooo!
Det blir alltid såhär för mig... jag vaknar på morgonen (hyfsad tid) och går upp, är uppe i ungefär en timme... sedan blir jag jättetrött igen och går och lägger mig en timme till. Alltid! Jaa... tänkte att någon kanske ville veta det bara ;-P Så var det iaf idag igen. Så slappade typ bara på förmiddagen idag. Sedan bar det av in till stan för lunch med Jojo innan vi mötte upp Elin och gick på den där inspelningen av Hellenius hörna. Det var btw rooligt! Han är en rolig prick den där Hellenius måste jag säga! Hihih.

Precis innan jag skulle dra hemifrån ringde de från Café sense som jag var och lämnade mitt cv och brev till typ samma dag som jag sa upp mig från säljjobbet. Jag hade helt glömt att jag ens sökt det där men det var väl bra att de ringde... om jag inte får jobbet har det väl iaf plingat i väckarklockan att jag kanske ska försöka hitta ett nytt jobb nu!

Så imorgon blir det intervju och innan det ska jag luncha med pappa och syster. Äntligen ska jag få sushi som jag har varit sugen på i en vecka! Sedan lite senare blir det spinning med Jooojoo! Hon, jag och Elin funderar förresten på att dra till London över nyår, det skulle ju vara fett nice! Inget alls bestämt än men jag ska iaf kolla med bror min om vi kan sno hans lägenhet då ;-)

Pussen <33


Elin och jag i London i våras!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Det var varmt den dagen :-)

2010-11-07 @ 21:31:12
URL: http://blacknbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0