Friiiiday

Tjaaa bloggen!
Vad har jag gjort sen sist egentligen? Hm, skola i onsdags... sovit alldeles för lite hela veckan, vet inte hur detta ska sluta hahah! Igår träffade jag först Hannis för shopping och lunch, myyys! Sedan blev det spinning med Jojo och efter det yoga med mamma :-) Yoga var ju asskönt kan jag säga! Det ska jag börja köra!

Idag var det ju piano och teori i skolan, kan ju säga att pianot gick bäst. På teorin höll jag inte bara på att somna, jag skämde ut mig också. Fick en jättelätt fråga, men eftersom jag typ satt och halvsov var jag helt lost och svarade helt fel. Min lärare ba -Okey, you have to learn this... This is really an easy one. Å så världens blick på det, hahahah. Gud vad pinsamt XD

Efter den förnedringen blev det iaf fika med Danni :-) Alldeles för länge sedan vi sågs, så vi hade massa babbel att ta igen! Sedan kikade vi förbi Jojos jobb på vägen hem med, flickan hade tråkigt ;-) 

Ikväll har jag spelat piano och målat, hahahah XD Det är en luuugn helg denna helg, det kan jag behöva... Rätt roligt att spela piano dock. Inte gjort det på länge men det är ju faktiskt rätt kul att plinka lite ibland, jag måste ju impa på min snygglärare också ;-)

<33

Dannipanni      Vi hittade en rolig snögubbe!  

Hahahah, jag hade en "fuldag" idag så det blev inga kort på moi... så när jag kom hem gav jag masken ett försök, hahah. Doch fick jag inte den förvandling jag ville ha, buhu ;-D


Kommentarer
Postat av: hans

pinsamt värre. du kanske kan be lugnet själv att lära dig lite teori? jag slår vad om att hon kan sånt.

2010-11-14 @ 00:14:56
Postat av: Bong

Hahahah! Åååh, jag har saknat Hans asså! Jag ska be lugnet själv om det... så får vi se hur det slutar ;-)

2010-11-14 @ 01:18:11
URL: http://boong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0