Första advent

Nej det är väl dags att slänga in ett inlägg kanske... Vad jag nu har att uppdatera liksom hahah. Legat i sängen i väldigt många dagar så jag höll på att bli galen, men gick liksom inte att göra så mkt annat... Nu är jag iaf frisk och glad så har väl inga ursäkter för att slippa blogga längre, somliga tjatar ju *hosthost* (Jojo) ;-) <3

Jomen det var ju såå länge sen jag bloggade så vi har ju faktiskt firat den lilla Apan! Blev först middag hemma hos henne och sedan utgång. Inte så mkt folk där kanske men vi var ett härligt gäng som fixade en riktigt rolig kväll iaf :-D Det blir ju vad man gör det till liksom! Jag lyckades till och med fixa ett provjobb den kvällen (som jag sedan kom på att jag inte alls ville ha hahahah).

Idag gick jag ut första gången på flera dagar och jeeeez vad kallt det är ute! Menmen, var bara att ta sig ut i snön klockan 9 imorse för några timmars rep hemma hos Anna inför julkonserten :-) Nu sitter jag och lyssnar på julmusik btw...

     

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0