What a day!

Igår bestämde jag mig för att skolka idag, för jag var så jävla nervös för lunchkonserten hahah! Men jag pallrade mig iväg iaf och det var ju bra ;-P Däremot blev det en väldigt stressig morgon tack vare sl. Det tog en halvtimme att komma till Gullmarsplan från Sandsborg, så ja... jag missade hela uppsjungningen. Men jag hann tralla upp mig lite innan genrepet (på en toalett) iaf å sen var det konsertdags. Eller först hade vi ju soundcheck, å det var ju typ lika nervigt som själva konserten eftersom det var folk i kafeterian där då med höhö. Men sen blev det smockat när vi körde igång, som tur var var det mörkt så jag såg inte vilka människor som var där förutom de som var längst fram XD

Det gick helt okej iaf, bättre än Engelen så då går det ju framåt iaf ;-) Tur att jag har mitt lilla lugn i skolan med hihih ;-) Sen hade vi kör med Cyndee igen vilket var kul! Å så nu på kvällen blev det lite Yoga.

Nu ska jag nog ta och kolla GG innan jag somnar <33


Kommentarer
Postat av: Jojjo

BLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGABLOGGA

2010-11-25 @ 00:17:35
URL: http://jojan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0