Det luktar höst! :-)

Hallåhallå!
Idag kom jag i tid till brukspianot första gången den här terminen! Hahah! Illa men nu är jag ju på rätt väg iaf liksom! Tycker synd om vår stackars söta pianolärare, han är så snäll men det är typ aldrig någon som kommer i tid till pianot :-( Så jag ska skärpa mig! Sedan hade vi teori med mr Fite å sen fick jag gå heeem :-D Hihih.

Elin ringde och ville ta en prommis, å sa att hon skulle få mig att börja gråta? Jag blev typ fett orolig fast sedan fattade jag att det var för att de hade sålt huset. Ja jag gillar inte att ni flyttar men samtidigt skulle det kanske inte vara bättre om ni inte fick det sålt liksom ;-) Så jag är faktiskt glad för er skull tro det eller ej! Så det blev lite skitsnack å så mötte vi upp Jojo också... eller Elin ville gå hem men hon fick gå med mig tills vi träffat Jojo iaf ;-D

Ikväll skulle jag ha sjungit på nån gospelmässa men orkade faktiskt inte! Så jag har en myskväll istället ;-) Imorgon har jag bokat ett spinningpass kl 11, får väl se om jag kommer upp i tid ;-O Btw så får jag väl se hur det går med min fot... som jag har ont i sedan jag ramlade i trappan igår... Sedan blir det iaf förhoppningsvis utgång om inte Jojo är för dålig! Men idag verkade hon pigg iaf så jag håller tummarna! Frågan är om vi följer med de andra till Rocks eller drar till Lobby istället ;-) Hahah såååå kuul sist... sötisen fick ju i sig ovanligt mkt å sa allt möjligt roligt, typ "Bong, jag hade lust att nypa honom i rumpan" eller "Jag ville säga till honom att han var fin" å satt å fånlog på tuben... Hahahah herregud!

Pussen <33

Puuusss   Å såhär roliga var dom idag liksom!   Elins vovvar!   En trött Peeelin ;-)   Sedan var det tydligen väldigt underhållande att ruffsa till mitt hår!



Kommentarer
Postat av: Jojjo

HAHAHAHAHAH

2010-10-29 @ 20:52:36
URL: http://jojan91.blogg.se/
Postat av: matilda

fin blogg :)

2010-10-31 @ 09:49:25
URL: http://enterhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0