Halloween

Det blev ändrade planer igår, Apisen var sjuk så det sllutade med att jag följde med Elin på en Halloweenfest istället ;-) Vi hade ju inte direkt planerat några outfits så det fick bli till att göra två hål i en nylonstrumpa å bli tjyyyvar... tjuvar som inte orkade ha kvar masken så länge alls för att en mask som är gjord av nylon trycker ihop ögonen! Haha! Sedan blev jag cowboy ett tag också!

I morse vaknade jag av att min syster i princip hoppa på mig, hon kom hem igår från Ungern och har längtat hem massa! Nu ska jag städa upp lite här innan kussenussen kommer för myskväll!

Min första ögonmask blev det lite för stora hål på...        

Jag fixade faktiskt en ögonmask med mindre hål sen! Såå jag såg ut som en riktig tjuv!

XOXO

 Hihihih gissa vem jag härmar på den här bilden? Sug på den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0