Tisdag

Jahapp, då var det gjort, fett skönt ju! Det gick bättre med scenskräcken än vad jag trodde att det skulle, sen är jag ju inte nöjd men det var ju första gången ever liksom så det får duga! Var rätt skönt att ha Beccs där också faktiskt <33

Idag har jag gått runt som en zombie, sett något har jag inte gjort heller. Har haft ont i ena ögat sedan jag vaknade igår å efter allt smink å skit igårkväll kändes det bäst att skippa linserna idag. Sedan är det ju så att jag inte har några glasögon så jag fick helt enkelt inte se så bra idag XD Kanske dags att skaffa glasögon? Hahah.

Började vid 9 idag, utmääääärkt med tanke på hur många timmar vi alla hade sovit! Så det blev en ganska konstig dag i skolan. Vi var väl hälften som kom dit tror jag ;-) Jag somnade i en fåtölj på rasten och sedan under andra halvan av lektionen satt typ alla och bölade?!? Ja, Kulturama... Hahah! 

Nu ska jag nog ta mig en powernap, eller kolla på Vamp! Pussen!!!


Kommentarer
Postat av: Hans

Jag har hört att den där rebecca (aka Beccs) är lugnet själv! Stämmer det?! Hoow cool! vill itne verka som värsta fanet nu men de e ju anska coolt för dig att känna lugnet själv!

2010-10-26 @ 22:08:21
Postat av: Bong

HAHAHAHAHAHAHA! I looooooove her, hon ÄR lugnet själv!

2010-10-26 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0