Tisdag

Guuuud vilket härligt väder det har varit idag! Haha! Nä jag ska inte klaga, har inte behövt vara ute så mkt idag så ;-) Idag gick jag upp vid halv sju (onödigt tidigt) och seegade i mig frukosten. Sedan kände jag mig lite trött så jag skulle vila lite, sen orkade jag såklart inte gå upp i tid igen så jag kom försent, bra bong, bra!

Iaf, haft en rolig dag i skolan, blev ingen spinning idag dock :-( Är rädd att det är nåt fel med min hals å jag kan veeeerkligen inte bli sjuk nu men nu känner jag att jag skulle gått iaf... aja, får gå imorgon istället om jag hinner!

Fick mejl från mamma idag och jag måste säga att min kära mor är väldigt rolig ibland! Så jag känner att jag måste dela med mig lite ;-)

"I morgon ska vi på 2-dagars utflykt till Pamukkale - ett naturfenomen med vita kalkstensklippor som liknar ett fruset vattenfall. Vattnet där gör kvinnor yngre så ni känner väl inte igen mej sen."

Hahah, jadu mamma... jag hoppas att du blir nöjd med resultatet! Imorgon blire skola och repreprep! Träffade förresten min lilla sötis i skolan idag <33

Pussen <33


Kommentarer
Postat av: anonym

meen ååh kul att du tar fulaste bilden ever på mig! hahah jag blir seriöst tårögd när jag tittar på min ögon på bilden! hahaha fuul! xD

2010-10-20 @ 22:24:20
Postat av: Anonym

Hahahah, anononym ocksåXD Du är så söt så din lilla fis! <33

2010-10-20 @ 22:34:03
Postat av: Elin

HAhahaha Maggan :D Underbart, just made my night!

2010-10-20 @ 23:15:28
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Jojjo

....trodde inte du kunde vara sämre på att uppdatera än mig :O jag hade fel, illa bong illa! ;) <333

2010-10-23 @ 00:53:56
URL: http://jojan91.blogg.se/
Postat av: RP

B L O G G A M E R I N G R I D !!!

2010-10-24 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0