Trötter

Alltså shit, jag har varit helt slut sedan i måndags! Igår råkade jag sova 2,5 timmar i soffan när jag kom hem, bra liksom! Så roligt Sara sa, asså jag är helt slut och jag är inte ens en riktig artist! Hahah, ja måndagskvällen tog slut på oss allihop tror jag! Fast jag tror det är för att det har varit så intensivt inför det som vi är så slutkörda!

Hur som helst hade vi en lite speciell dag i skolan idag oh vi hade improvisation, vilket var skitkul! Imorgon är det ingen skola så det blir till att söka jobb (ska precis betala första Kulturamaterminen nu så jag kommer liksom bli helt bankprutt!) å så lite träning för min del!

Å jag är redan så taggad inför lördag, det kommer bli en spårad natt a la Jojo och Bong och alla andra roliga!!! Jag vill ha lördag nununu! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0